יום ראשון, 14 ביולי 2013

כל הכבוד לכם, רואים תוצאות


חיזוקים חיוביים לשיפור המוטיבציה

 

בלי שנרגיש הגיע חודש יולי, ואנחנו ממשיכים להתקדם אט אט עם עוד תרגיל ועוד וריאציה. אין ספק, שהאימונים מתייעלים. אנו רואים, כיצד אתם מתקדמים, מתחזקים ומתחטבים, גם אם לפעמים ברמות מיקרוסקופיות ובצעדי צב. אנו מעריכים את מאמציכם להגיע לאימון על אף השעה, גם כשקשה וכואב ובעיקר כשהעייפות משתלטת. התמדה הינה אחד המרכיבים החשובים בפיתוח כושר ותחזוקתו. אנו שמחים לראות, שמרכיב זה מופנם ומתחזק עם הזמן.

במהלך האימונים אנו מקפידים על טכניקה ומדגישים עבודה בטווחי תנועה מלאים, ורק כאשר אלו מופנמים אנו ממליצים על מעבר לשלבים הבאים. לעיתים זה נשמע מנג'ס ומציק, אך המטרה מקדשת את האמצעים. בצורה זו אנו מבטיחים שלא תפצעו, אך עם הזמן תשתפרו. שימו לב, איפה התחלתם ואיפה אתם היום. אין ספק, שעברנו כברת דרך לא קטנה.


אז חברה, המשיכו להשקיע ובכוחות משותפים נגיע רחוק. הקפידו על טכניקה ומשקלים מאתגרים. אל תישארו בתחום הנוחות. השתדלו לפרוץ אותו. תמיד תזכרו: No Pain, No Gain!

קדימה, בואו אלינו למגמה-פיט ותנו לנו ללמד אתכם ולהתאים את רמת התרגיל ליכולתכם הנוכחית. אז אם אתם עדין לא מתאמנים אצלנו זה הזמן להתקשר או לשלוח דוא"ל בכל שאלה.


בקרו אותנו בפייסבוק - Magma-Fit FB






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה