יום חמישי, 18 ביולי 2013

תירוצים, תירוצים, מדוע אני לא מתאמן?

מדוע אני לא מתאמן?



כל אימון אנו שומעים מגוון תירוצים, המנסים להסביר, מדוע לא הצלחתם להגיע לאימון, חלקם מקוריים יותר וחלקם פחות. בסופו של דבר, לכולם משותף דבר אחד, כולם מאפשרים לכם לשים את האימון ויחד איתו את בריאותכם בתחתית סולם העדיפויות שלכם. החלטנו לנסות לענות לכם ולשכנע אתכם, שבעצם הכול תירוצים!

תירוץ מס' 1: אין לי זמן
דווקא יש לך זמן (לראות טלביזיה, לשוחח בטלפון, לעבוד עוד קצת, וכו').  הכול עניין של עדיפויות! זכרו, כל דקה פחות שמתאמנים היא דקה יותר שבה תצרכו שירותים רפואיים, כלומר הבחירה שלכם מצביעה על העדפה ברורה לבילוי אצל רופאים. נו, גם זה סוג של "כיף", אם אתה היפוכונדר.
שיטות האימון שלנו בנויות לתיעול מרבי של הזמן. בשלושה אימונים שבועיים של שעה וחצי אנו עוסקים בלימוד טכניקה, עבודת כוח וגמישות ועבודה מטבולית.

תירוץ מס' 2: אני נבוך, אני ממש לא בכושר
מבוכה חסרת פשר רק תנציח את מצבך, בעוד שאם כבר, אתה צריך להיות נבוך מכך שאינך עושה דבר לשיפור הכושר.
אין מתאמן, שלא היה בעברו מתאמן מתחיל ואין מתאמן שלא יכול להשתפר. זו אקסיומה! אימון הוא תהליך דינמי, והוא הרבה יותר כיפי בקבוצה. הקבוצה, שממנה אתה חושש/ נבוך, תעניק לך הרבה כוח להמשיך.

תירוץ מס' 3: זה לא בשבילי. אני לא ספורטאי. אני רק רוצה להיראות ולהרגיש טוב
טוב, רוב המתאמנים שלנו הם לא ספורטאים תחרותיים. הם פשוט רוצים את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. זה שמתייחסים אליך ברצינות, לא צריך להרתיע אותך, להפך. מדוע, מראש אתה מגביל את הפוטנציאל שלך להצלחה? מדוע להסתפק  בלהראות טוב, כאשר אפשר להיראות טוב יותר, להרגיש טוב יותר ולהנות מביצועים טובים יותר?



תירוצים חדשים יתקבלו בברכה.....




קדימה, בואו אלינו למגמה-פיט ותנו לנו ללמד אתכם ולהתאים את רמת התרגיל ליכולתכם הנוכחית. אז אם אתם עדין לא מתאמנים אצלנו זה הזמן להתקשר או לשלוח דוא"ל בכל שאלה.

בקרו אותנו בפייסבוק - Magma-Fit FB




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה